dinsdag 5 maart 2013

Hard Moves Finale

Afgelopen zaterdag was het dan zover de hard -moves finale in het Duitse Wuppertal. De eerste wedstrijd van het jaar, om te zien of ik met de typische wedstrijd boulders uit de voeten kon.
Met 290 deelnemers en 36 boulders was het alleen erg druk, iets te druk naar mij zin. Voor sommige boulders stond een wachtrij van ruim 20 min.. en dat kwam mijn motivatie niet echt te goede. De 26 boulders die ik uiteindelijk had gedaan had ik allemaal binnen 2 pogingen. De andere 10 ben ik of niet aan toegekomen of waren op dat moment toch iets te hoog gegrepen. De volledige uitslag van de finale is hier te vinden.

De eerst volgende wedstrijd is al weer over een kleine 2 weken; Dust. Dat word dus weer veel stof happen en een drukke wedstrijd! Voor mij de taak om iets minder te zeuren en meer te klimmen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten