dinsdag 18 september 2012

Kwalificaties Parijs en upcoming Puurs

Afgelopen donderdag mocht ik dan mijn kwalificatie klimmen.
Beide kwalificaties verliepen redelijk soepel. Helaas kon ik in de eerste route niet echt lekker doorvechten in de verzuring. Met mijn kwalificaties eindigde ik uiteindelijk op een 17de plaats in mijn startgroep, waarvan de top 13 van beide startgroepen door gaan naar de halve finale. In de einduitslag kom ik uit op de 33ste plaats, mijn beste notering dit seizoen. Buiten het feit om dat ik geen halve finale heb gehaald, kijk ik terug op een goede wedstrijd. Het was namelijk al een tijd geleden dat ik op een wedstrijd enigszins mijn niveau kon halen wat ik normaal op een training heb. Zie hier de volledige uitslag.

Aanstaande donderdag zal ik al weer richting de volgende wedstrijd gaan, de wereld beker in Puurs. Vrijdag zullen de kwalificaties zijn en op zaterdag staan de halve finale en finale op het programma. Voor Nederland staan ook Nikki, Tabitha, Truong en Jorg op de deelnemerslijst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten